شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

راهپیمایی مردم شهر وحیدیه در حمایت از عملیات وعده صادق

شهریار- مردم شهید پرور شهر وحیدیه بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از عملیات وعده صادق و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی برخاستند.

معصومه مجاهدطلب – به گزارش شجرنیوز از شهریار نمازگزاران و مسئولین شهر وحیدیه بعد از اقامه نماز جمعه به منظور حمایت از عملیات وعده صادق و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و غزه مسیر معینی را در سطح این شهر راهپیمایی و با دادن شعارهایی حمایت خود را اعلام کردند.

مردم نمازگزار در مصاحبه با شجرنیوز بیان کردند: ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و به حمایت از عملیات وعده صادق و حزب‌الله راهپیمایی کردیم. همانطور که امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواندند اسرائیل هم سمبل فساد است.

مسئولین شهر هم در کنار مردم و نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی آمدند. تهیدست یکی از اعضای شورای اسلامی شهر وحیدیه در مصاحبه با شجرنیوز گفت : بهترین پاسخی که ملت ایران به رژیم کودک‌کش اسرائیل دادند این بود که در روز بعد از حمله پهبادی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، کارهای روزمره خود را از سر گرفتند در صورتی صهیونیست ها در حدود سیزده شبانه روز از ترس حمله انتقام‌جویانه سربازان امام زمان «عج» در پناهگاه‌ها به سر می‌بردند.

تهیدست در تشریح این موضوع اذعان داشت: خوشبختانه حمله پهبادی و وعده صادق را بسیار موفق انجام دادیم و در تمام دنیا و جوامع بین‌المللی با دیپلماسی قوی که داشتیم به جز تعداد معدودی از خائنین و خیانتکارانی که دستشان به خون کودکان بی‌دفاع غزه آلوده است؛ تماما حق را به جمهوری اسلامی ایران دادند. وی در پایان به صحبت‌های خود افزود : انشالله به لطف و عنایت پروردگار همه مسلمین ایران و جهان، نماز جمعه را در بیت‌المقدس به پا دارند.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.