اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

روزانه ۱۷۲ تُن آسفالت با هدف خودکفایی در شهرداری اسلامشهر تولید می شود

رئیس‌ سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از تولید میانگین روزانه ۱۷۲ تن آسفالت از ابتدای سال ۱۴۰۱ با هدف خودکفایی و تامین آسفالت موردنیاز سطح شهر، توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر خبر داد.

روزانه ۱۷۲ تُن آسفالت با هدف خودکفایی در شهرداری اسلامشهر تولید می شود

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، بهزاد بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر گفت: با هدف خودکفایی و تامین آسفالت موردنیاز سطح شهر، روزانه به طور میانگین ۱۷۲ تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر تولید و استفاده شده است.

وی افزود: تولید با بهترین متریال به همراه مصرف صحیح در شریان ارتباط شهری رویکرد تولید آسفالت است که با همکاری و همیاری مدیریت شهری توانسته ایم به موفقیت های بزرگی در این زمینه دست پیدا کنیم.

بذرگری خاطرنشان کرد: به واسطه تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اغلب شریانهای اصلی و معابر فرعی شهر روکش آسفالت شده، ضمن اینکه در شرایط اقتصادی امروز صرفه جویی قابل ملاحظه ای نیز در بحث هزینه ها اتفاق افتاده است.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان امام رضا(ع)

همچنین در خبری دیگر دیگر از اسلامشهر، به مناسبت ایام سالروز میلاد باسعادت پیام رسان دشت کربلا، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، از پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) تجلیل شد.

این مراسم با حضور حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، امین اسدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، حجت الاسلام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، مجید خداپرستی مدیر منطقه دو و جمعی از فرماندهان ناحیه مقاومت اسلامشهر و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر و با مشارکت و همکاری حوزه ابوذر غفاری، حوزه تحیت و گروه جهادی حریم زینبی در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد.

اجرای دو گروه سرود دخترانه میعاد و پسرانه یاران آسمانی، پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت و جایگاه پرستاران، از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

در پایان، مسئولین با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، با اهدای شاخه گل و هدایایی به رسم یادبود از جهادگران عرصه سلامت، تقدیر و تشکر کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.