اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

صدور پروانه ساخت ۵۲۴ واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرقدس

شهرقدس- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از صدور ۱۱۸ پروانه ساخت معادل ۵۲۴ واحد طبقاتی مسکونی در بافت فرسوده شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از صدور ۱۱۸ پروانه ساخت در بافت فرسوده شهر قدس معادل ۵۲۴ واحد طبقاتی مسکونی خبر داد و اظهار کرد: عزم دولت در اصلاح ساختار بافت فرسوده و بازآفرینی شهری جدی است.

وی ادامه داد: بسیاری از مناطق مسکونی شهر قدس به دلیل استقرار در پلاک ۲۴ اوقافی فاقد اسناد مالکیت هستند ما در دبیرخانه ستاد بازآفرینی استان (اداره کل راه و شهرسازی استان تهران) آمادگی برگزاری تشکیل کارگروه ماده ۹ با حضور نماینده ثبت و شهرداری را داریم و البته اداره راه و شهرسازی غرب نیز مکلف به پی گیری این موضوع تا حصول نتیجه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از دقت نظر فرماندار شهرستان و برگزاری ستادهای منظم بازآفرینی شهرقدس گفت: شهر قدس بیش از پیش نیاز به همدلی و همراهی مردم و مسئولان در توسعه شهری دارد.

جنتی از شهرداری شهرقدس نیز خواست تا با عمل به بسته تشویقی ۱۹ بندی شورای عالی شهرسازی کشور و تشکیل حلقه های میانی در محلات هدف بازآفرینی، اعمال تخفیف ۱۰۰ درصدی صدور پروانه و پیگیری برنامه جامع اقدام مشترک محلات در تسریع بازآفرینی در بافت فرسوده شهرستان قدس گامهای موثرتری بردارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.