اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار ویژه شهریار: مشکلات برق شهریار پیگیری شود

مسائل و مشکلات حوزه برق شهرستان شهریار در جلسه ای با حضور فرماندار ویژه شهریار و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهریار: مشکلات برق شهریار پیگیری شود

به گزارش شجرنیوز، امیرعباس شفیع زاده معاون استاندار تهران  در جلسه ای با قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با اشاره به سیاست های کلان دولت سیزدهم در تامین و جلوگیری از  قطعی برنامه ریزی شده برق در طول فصل تابستان بر پیگیری و رفع مسائل و مشکلات حوزه برق شهریار و تقویت روشنایی معابر شهری تاکید کرد.

شفیع زاده در این نشست با اشاره به ضرورت رفع موانع تامین برق پروژه مسکونی مهستان در شهر باغستان، لزوم تامین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برق منطقه شهریار، انتقال مدیریت امور برق شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار از برق منطقه ملارد به منطقه برق شهریار، استقرار مجدد پست ۶۳ کیلو وات باغستان باتوجه به نیاز منطقه برق شهریار و لزوم تهیه و تحویل حداقل ۵۰۰۰ لامپ ال ای دی جهت بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری و بین شهری خواستار تلاش و همکاری بیشتر شرکت توزیع برق استان تهران و شهریار شد.

شفیع زاده اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری شرکت توزیع برق استان تهران و تامین تجهیزات مورد نیاز بتوانیم در جهت کسب رضایتمندی مردم گام برداریم.
در این نشست قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران نیز در جهت همکاری و رفع موانع و مشکلات مطرح شده اعلام آمادگی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.