اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

مدارسی در پرند که تبدیل به اداره آب و فاضلاب و دادگستری شدند

باتوجه به کمبودهای بسیار زیرساخت های آموزشی در شهر جدید پرند معاون شرکت عمران این شهر از تحویل مدارس به برخی ادارات خبر داد.

مدارسی در پرند که تبدیل به اداره آب و فاضلاب و دادگستری شدند

به گزارش شجرنیوز، معاون شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار داشت: ما در سال گذشته مدارسی را در پرند داشتیم که آماده تحویل بود، همه انشعابات فراهم شده بود، اما به دلیل اینکه آموزش و پرورش امکان تأمین عوامل اجرایی را نداشت، این مدارس تحویل آب و فاضلاب و دادگستری داده شد.

قادری افزود: مدارس اینچنینی وجود دارند، که اگر به موقع تحویل گرفته نشود، به ناچار، برای جلوگیری از مشکلات بعدی، به یک مرکز دیگر تحویل می شود، تا آن مکان نگهداری شود، سال ۹۶ و ۹۷ سه مدرسه بدین شکل تحویل دستگاه‌های غیرمرتبط شد و یک مدرسه نیز، پس از اینکه بلاتکلیف رها شده بود، بعد از یک سال که قصد تحویل آن به سازمان نوسازی مدارس داشتیم، مجبور به هزینه‌های بلایی شدیم تا تمام آنچه از ساختمان سرقت شده بود را دوباره خریداری کنیم.

آمادگی تجهیز هر تعداد مدرسه که توسط شرکت عمران شهرهای جدید تحویل شود را داریم

اما مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان تهران اظهار داشت: هر تعداد مدرسه که شرکت‌های عمران پرند و یا شرکت عمران پردیس به آموزش و پرورش تحویل دهند، آمادگی داریم، تحویل و تجهیز کنیم.

حسین پور افزود: ما در سال جاری چهار مدرسه داریم، که یک مدرسه را تحویل دادیم و عملیات اجرایی سه مدرسه دیگر به زودی پایان یافته و تحویل آموزش و پرورش شده و توسط سازمان نوسازی مدارس تجهیز می‌شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.