اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

مسئول اورژانس شهرقدس: بیشترین تماس ها درباره مشکلات قلبی و دیابت بوده است

مسئول اورژانس شهرقدس با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها در رابطه با مشکلات قلبی، دیابت بوده گفت : عوامل اورژانس تا پایان تعطیلات نوروزی برای خدمات رسانی به مسافران و شهروندان در ایستگاه سلامت حضور دارند.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، اکبر فلاح روز شنبه اظهار داشت : از روز ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ همه عوامل در آماده‌باش کامل هستند.

مسئول اورژانس شهرقدس با اشاره به لغو مرخصی و حضور ۱۰۰درصدی عوامل اورژانس گفت: طبق سنوات گذشته همه همکاران در تعطیلات نوروزی بدون مرخصی و به صورت خستگی ناپذیر با حداکثر توان عملیاتی، خدمات پیش بیمارستانی را به شهروندان ارائه می کنند.

با اشاره به در نظر گرفتن دو ایستگاه در سطح شهر گفت: عوامل اورژانس در این شهرستان، در ۲ ایستگاه که شامل ایستگاه سلامت دانشگاه و دیگری ایستگاه جاده چیتگر، پمپ بنزین مروارید می باشد، مستقر هستند.

وی با اشاره به استقرار ۲۴ ساعته تیم های امدادی افزود: علاوه بر اینها اولویت، با تماس شهروندان است که بیشترین تماس‌ها در رابطه با مشکلات قلبی، دیابت و نظیر آن می باشد که البته به دلیل مسافرت‌های نوروزی حجم آنها کاهش محسوسی داشته است.

فلاح گفت: با توجه به تعطیلات و آغاز سفر های نوروزی، رسیدگی به حوادث جاده ای و تصادفات بیشترین آمار امداد رسانی را توسط اورژانس شامل می شود.

وی ضمن تبریک نوروز و ماه مهمانی خدا، توجه به نکات بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری‌ها توصیه کرد و گفت: با توجه به اینکه بیماری‌ کرونا هنوز به طور کامل ریشه کن نشده، در دید و بازدیدها و مراسم افطار تا جای ممکن فاصله اجتماعی رعایت شود و در صورت بروز علائم کرونا با مراجعه به شبکه های بهداشت و مراکز درمانی نسبت به درمان اقدام کنند.

مسئول اورژانس شمال غرب استان تهران خاطر نشان کرد: در صورت مثبت بودن تست کرونا از رفت و آمد و حضور در جمع خودداری شود و تا بهبود کامل توجه به توصیه های پزشکی در نظر گرفته شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.