اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

کاهش ترافیک نسیم شهر بهارستان با بازگشایی مسیر جدید

بهارستان- سرپرست شهرداری نسیم شهر گفت: شهرداری نسیم شهر در اقدامی قاطع برای حل معضل ترافیک سنگین و مشکلات اجتماعی ناشی از آن، مسیرهای جدیدی را با مصوبه شورای ترافیک شهرستان از امروز به روی رانندگان می‌گشاید.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، محمدرضا باباحسینی روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: روزانه ۶ هزار کامیون سنگین از بزرگترین پایانه حمل و نقل استان تهران در نسیم شهر شهرستان بهارستان عبور می‌کنند که این حجم ترافیک سنگین، معضلات عدیده ای را برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است.

وی افزود: به منظور کاهش بار ترافیکی و رفع این معضلات، شهرداری نسیم شهر با همکاری شورای ترافیک شهرستان، به بازگشایی مسیرهای جدید در این منطقه اقدام کرده است.

باباحسینی ادامه داد: اجرای این طرح که یکی از مطالبات دیرینه ساکنین نسیم شهر بوده است، به صورت آزمایشی و به مدت دو هفته انجام خواهد شد و امیدواریم شاهد کاهش ترافیک سنگین در معابر اصلی شهر و به تبع آن، کاهش چشمگیر مشکلات اجتماعی ناشی از آن باشیم.

سرپرست شهرداری نسیم شهر خاطر نشان کرد: با قاطعیت می‌توان گفت که این اقدام شهرداری نویدبخش روزهای بدون ترافیک و آرامش بیشتر برای ساکنین این منطقه خواهد بود.

نسیم شهر با بیش از ۳۰۰هزار نفر جمعیت در شهرستان بهارستان ودر جنوب غربی استان تهران قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.