اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

کشف بیش از ۶۳۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در اسلامشهر

فرمانده انتظانی ویژه غرب استان تهران گفت: بیش از ۶۳۳ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجازدر شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد‌.

کشف بیش از ۶۳۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش مامورین پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلامشهر بیش از ۶۳۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در یکی از مناطق اسلامشهر کشف و ضبط شد.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و اخبار بدست آمده، مشخص شد افرادی با دو خودروی سواری در حال جابجایی عمده انواع مواد محترقه غیرمجاز از یکی از استان های غربی کشور به سمت شهرستان اسلامشهر می باشند، که بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با تشریح جزئیات این عملیات پلیسی، بیان کرد: مامورین پلیس امنیت عمومی اسلامشهر با انجام تحقیقات صورت گرفته و شناسایی خودروها و افراد مورد نظر و مراقبت های نامحسوس، خودروهای فوق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متهمان را در عملیاتی ضربتی و در حال جابجایی مواد محترقه از خودروهای خود به یک دستگاه خودروی سواری ساینا دستگیر کردند.

ظهیری تصریح کرد: در بازرسی ماموران نیروی انتظامی از خودروهای توقیفی، بیش از ۶۳۳هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ۴نفر دستگیر و سه خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی گفت: طبق برآورد کارشناسان  ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده ،که متهمان پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه ،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با قدردانی از همکاری و همراهی صمیمانه اقشار مختلف مردم جامعه با مجموعه  مامورین پلیس در بخشهای مختلف ، خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم تا ضمن رعایت هشدارها پلیسی در صورت مشاهده افراد مشکوک و فروشندگان مواد محترقه بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.