اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

یادواره شهید امنیت “امیر کمندی”در بهارستان برگزار شد

یادواره "شهید امیر کمندی" با حضور خانواده‌های معظم شهدا، یاران شهدای امنیت، بسیجیان، مسئولین و آحاد مختلف مردم در بهارستان برگزار شد.

یادواره شهید امنیت “امیر کمندی”در بهارستان برگزار شد

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، یادواره شهید امنیت امیر کمندی شامگاه دوشنبه در مصلی حضرت امام خمینی (ره) نسیم‌شهر و با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان قرارگاه نصرت و جمعی از مسئولان برگزار شد.

سردار اهوازیان در یادواره شهید امیر کمندی با اشاره به شهادت 80 شهید امنیت در اتفاقات و اغتشاشات اخیر اظهار داشت: صدها مجروح بسیجی و پلیس نشان از مظلومیت انقلاب و مدارا با افرادی دارد که توسط لیدرها و شبکه‌های معاند تحت تأثیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به معنای واقعی حجاب را طبق دستورات الهی و اسلام نهادینه کرده است افزود: فرزندان این مرز و بوم به دلیل کرونا 3 سال از همه مناسبت‌ها و تحصیلات حضوری بازماندند و در فضای مجازی همه مسائل و جنگ روانی و فرهنگی از طریق گوشی‌های هوشمند به دانش آموزان منتقل شد.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس به نفوذ دشمنان به جامعه انقلابی و جوان اشاره کرد و گفت: برخی از فرهنگیان در مدارس به نظام و انقلاب خیانت می‌کنند و امانت خانواده‌ها را به‌گونه‌ای دیگر تعلیم می‌دهند.

سردار اهوازیان تصریح کرد: رهبر انقلاب به بسیجیان فخر می‌آورد و آن‌ها را سربازان مقابله با امپریالیسم می‌نامند و بسیجیان قطعاً لشکر امام زمان (عج) خواهند بود.

وی به بصیرت بزرگ شهدای امنیت اشاره کرد و گفت: شهدای حرم و امنیت از لای به لای فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان عبور کرده و در مقابل صهیونیست، داعش و اختلاس‌گر ایستاده است.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس به تأثیرگذاری شهید حججی در دل‌های شهدای امنیت اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: وقتی شهید آرمان علی وردی در آزمون بزرگ الهی ممتاز می‌شود و هیچ دشنامی به رهبر حکیم انقلاب نمی‌دهد یعنی دشمنان شکست مفتضحانه‌ای خورده‌اند.

سردار اهوازیان در پایان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی الگوی کامل شهدای امنیت همچون شهید امیر کمندی است و جوانان ساعی و انقلابی حاج قاسم سلیمانی را برگ زرین و افتخار جهان اسلام و مقاومت می‌دانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.