اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

۸۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در اسلامشهر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از شناسایی محل دپوی ۸۶ هزار لیتر گازوئیل خبر داد و گفت: متهمان سوخت قاچاق را در مخزن‌هایی با حجم‌های مختلف ذخیره و به‌صورت غیرمجاز نگهداری و در فرصت‌های مناسب جهت فروش بارگیری می‌کردند.

۸۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در اسلامشهر کشف شد

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ علی آقا کارخانه، با اشاره به کشف مقادیر قابل‌ توجهی سوخت قاچاق در اسلامشهر، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت‌های مهم این فرماندهی بوده و پلیس در این راستا کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان اسلامشهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی خاور دارای تانکر که در حال تخلیه فرآورده‌های نفتی از نوع گازوئیل مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه گفت: با هماهنگی مقام قضایی مأموران در بازرسی از محل 86 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

کارخانه ابراز داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس اعتراف کردند: سوخت قاچاق را در مخزن‌هایی با حجم‌های مختلف ذخیره و به‌صورت غیرمجاز نگهداری و در فرصت‌های مناسب جهت فروش بارگیری می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، لذا از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیرمجاز و توزیع سوخت توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا به‌موقع نسبت به دستگیری قاچاقچیان سوخت اقدام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.