اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

۸ قطعه زمین مسکونی روستایی به معلمان فعال ملاردی واگذار شد

ملارد- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملارد گفت:هشت قطعه زمین به معلمان واجد شرایط در راستای دستورالعمل واگذاری اراضی روستایی به فرهنگیان در روستای اخترآباد شهرستان ملارد واگذار شد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، علی شهبازی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد اظهار داشت: برای ساخت مسکن در زمین واگذار شده، مبلغ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات طرح ویژه ساخت نیز به این معلمان اعطاء خواهد شد.

براساس این گزارش، در این جلسه بر حمایت و همکاری همه دستگاه ها و ارگان ها در راستای برگزاری گرامیداشت هفته معلم تاکید و همچنین مصوب شد همه ادارت پشتیبانی و اهتمام لازم را در برگزاری کنکور سراسری و امتحانات نهایی داشته باشند.

همچنین بر اساس مصوبه این شورا، کارگروهی به منظور بررسی عملکرد مدارس هیات امنایی تشکیل خواهد شد.

کیفیت بخشی به موضوع درس آمادگی دفاعی و اعزام دانش آموزان به میدان تیر ونظارت جدی بر عملکرد سرویس مدارس به ویژه دانش اموزان استثایی از دیگر تصمیماتی بود که در این شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست امین اسدی سرپرست فرمانداری و با حضور حجت الاسلام خوبانی امام جمعه و اعضای این شورا در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.