اخبار شهرستان دماونداخبارخبر مهمدر استان

ترافیک عادی و روان در محورهای شرق استان تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از تردد روان در این محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: در مقایسه با سال گذشته به علت مدیریت در سفرها ترافیک در شرق استان کاهش داشته است.

 به گزارش شجرنیوز، سرهنگ ایرج کهریزی از تردد روان و عادی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران خبر داد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه امسال به دلیل مصادف شدن پنجشنبه آخر سال قبل از تعطیلات و به نوعی مدیریت سفرها شاهد سفرهای تدریجی بوده ایم گفت: سفرهای تدریجی از میزان ترافیک یک باره و پرحجم کاسته و هم اکنون ترددهای روان و عادی را شاهد هستیم، اما پیش بینی می‌شود برای دو روز آینده و همزمان با آغاز تعطیلات ترددها افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه توصیه همیشگی پلیس به مردم و رانندگان جاده‌ای همواره رعایت قوانین جاده‌ای و اجتناب از حرکات نمایشی است افزود: از همه رانندگان می‌خواهیم در صورت خستگی و خواب آلودگی اکیداً از رانندگی خودداری کنند تا خدایی ناکرده شاهد حوادث ناگوار نشویم.

کهریزی از وقوع یک تصادف جرحی منجر به فوت در محور چرمشهر خبر داد و عنوان داشت: به جز این مورد که متأسفانه یک فوتی داشتیم، در روزهای منتهی به پایان سال تصادف و حادثه رانندگی خاص دیگری را در محورهای مواصلاتی شرق نداشته ایم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: خبرگزاری مهر د

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.