اخبارجامعهخانوادهمجله شجر

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی

محتوای پیش رو شرحی است بر آموزش دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی که در آن بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز شامل کشوری، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی و فرهنگیان می توانند با روند صدور فیش حقوقی خود آشنا شوند و در صورت نیاز خود اقدام به دریافت آن کنند.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی

به گزارش شجرنیوز، دریافت فیش حقوقی برای همه بازنشستگان اعم از کشوری، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی و فرهنگیان اینترنتی صورت می گیرد. کارمندان همه شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها پس از آنکه از خدمت بازنشست شدند، قطعاً در طول هر ماه به فیش حقوقی یا گواهی کسر حقوق خود نیاز خواهند داشت. لازم به ذکر است مستمری بگیران عزیز به سه روش می توانند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند:

1- از طریق مراجعه به سایت ارگان یا سازمان مربوطه 2- از طریق حضور در دفاتر خدمات الکترونیک 3- از طریق نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند اندروید. در این فرصت، شما را با نحوه دريافت فيش حقوقي بازنشستگان با كد ملي از طریق سایت مربوط به هر یک از سازمان ها و ارگان های نام برده، آشنا می کنیم.

 

راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی ویژه بازنشستگان کشوری

بازنشستگان کشوری جهت دريافت فيش حقوقي بازنشستگان با كد ملي، با داشتن کد ملی، شماره حساب و شماره دفتر کل و مراجعه به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری قسمت فیش حقوقی می توانند علاوه بر مشاهده فیش حقوقی خود، نسخه چاپی آن را نیز دریافت کنند. علاوه بر دریافت فیش حقوقی ماه جاری، این امکان برای بازنشستگان فراهم شده است که فیش حقوقی یک سال گذشته خود را مشاهده و در صورت نیاز ذخیره نمایند.

  1. پس از ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری و انتخاب درگاه خدمات الکترونیک این سازمان، از زبانه حقوق گزینه دریافت فیش حقوقی را انتخاب کنید.

 درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.sabasrm.ir

درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.sabasrm.ir

 

2. در صفحه باز شده دو لینک برای شما قرار داده شده است. با کلیک بر روی لینک اول فیش حقوقی مستقیم به صفحه مشخصات فردی هدایت می شوید.

ثبت اطلاعات اولیه برای دسترسی به فیش حقوقی

ثبت اطلاعات اولیه برای دسترسی به فیش حقوقی

 

3. حال با انتخاب ماه مورد نظر بر روی گزینه مشاهده فیش کلیک کنید.

  • نکته 1: در این سامانه فقط برای دستگاه هایی که به طور مستقیم حقوق بازنشستگان آنها از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود، فیش حقوقی صادر می شود. بدیهی است بازنشستگان بقیه ارگانها برای دریافت فیش حقوقی خود باید به همان ارگان مراجعه نمایند.
  • نکته 2: دریافت فیش حقوقی با تلفن همراه هم فراهم می باشد. فقط لازم است آدرس سایت را در مرورگر تایپ کرده و بعد کد ملی، شماره حساب و شماره دفتر کل را وارد نمائید.
  • نکته3: توجه داشته باشید قبل از ورود به سامانه و اقدام جهت دریافت فیش حقوقی، اگر برای چاپ از مرورگر (google Chrome) استفاده می کنید حتما عبارت Background graphics فعال و عبارت Headers and footers غیر فعال باشد.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح

مستمری بگیران تامین اجتماعی نیروهای مسلح برای دريافت فيش حقوقي بازنشستگان با كد ملي باید به سامانه ساتا مراجعه نمایند.

 

  • مراجعه به سامانه ساتا به آدرس اینترنتیesata.ir و انتخاب گزینه برگه حقوقی بازنشستگان

 

سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

 

  • ثبت نام در سایت

ثبت نام اولیه در سامانه ساتاثبت نام اولیه در سامانه ساتا

  • پس از عضویت در سایت، با استفاده از نام کاربری که همان شماره شناسایی 13 رقمی ثبت شده روی فیش حقوقی و کلمه عبور که پنج رقم سمت راست کد ملی است، می توانید وارد صفحه صدور فیش حقوقی شوید.

مشاهده فیش حقوقی با کد پرسنلی یا شماره شناسایی

مشاهده فیش حقوقی با کد پرسنلی یا شماره شناسایی

 

  • با تعیین سال و ماه و ثبت نهایی می توانید فیش حقوقی مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

بر اساس قانون تامین اجتماعی، تعریف بازنشستگی عبارت است از عدم اشتغال فرد بیمه شده پس از رسیدن به سن بازنشستگی و از مهمترین خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به مستمری بگیران خود ارائه میدهد پرداخت مستمری به افرادی است که مدتی مشخص هزینه بیمه پرداخت کرده اند. بازنشستگان می توانند برای دريافت فيش حقوقي بازنشستگان با كد ملي، بدون مراجعه سازمان، از طریق سامانه تامین اجتماعی اقدام کنند.

  • ثبت نام اولیه در سامانه تامین اجتماعی به آدرس tamin.ir

 

سایت سازمان تامین اجتماعیسایت سازمان تامین اجتماعی

 

  • با ورود به سایت از بخش میز خدمت غیرحضوری گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران را انتخاب کنید.

گزینه فیش حقوقی بازنشستگان

گزینه فیش حقوقی بازنشستگان

 

  • حالا نام کاربری و کلمه عبور یا همان گذر واژه را وارد نمایید. دقت کنید گذرواژه همان رمزی است که موقع ثبت نام اولیه در سامانه دریافت کرده اید.

درج نام کاربری و گذرواژه برای ورود به صفحه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

درج نام کاربری و گذرواژه برای ورود به صفحه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

 

  • در این مرحله به راحتی می توانید فیش حقوقی خود را چاپ و یا ذخیره نمایید. برای خود ثبت نمایید.

در صورتی که گذرواژه خود را فراموش کردید، نگران نباشید. امکان دسترسی مجدد به گذرواژه یا کلمه عبور برای بازنشستگان فراهم است. از طریق انتخاب گزینه بازیابی گذرواژه می توانید رمز جدید برای خود ثبت نمایید.

دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی با گوشی تلفن همراه

یکی از راههای سهل و آسان برای دريافت فيش حقوقي بازنشستگان با كد ملي تلفن همراه می باشد.برای استفاده از این خدمت لازم است نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی را بر روی گوشی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید تا بدون دردسر فیش حقوقی خود را دریافت کنید. بعد از نصب نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی طبق تصویر زیر کد ملی و شماره مستمری خود را وارد نمایید و پس از به فیش حقوقی دسترسی دارید:

استعلام فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با موبایل

استعلام فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با موبایل

 

استعلام و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی ویژه فرهنگیان

بخش زیادی از بازنشستگان کشورمان از قشر زحمت کش فرهنگیان و پرسنل آموزش و پرورش هستند که تلاش بسیاری برای رشد، پیشرفت و توسعه کشور انجام داده اند. با پیشرفت تکنولوژی و جهت سرعت بخشیدن در انجام امور اداری مربوط به فرهنگیان، فیش حقوقی این دسته از مستمری بگیران عزیز علاوه بر روش حضوری، به صورت اینترنتی هم صادر و در اختیار آنها قرار می گیرد. فرهنگیان برای دريافت فيش حقوقي بازنشستگان با كد ملي باید به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد شوند.

 

برای ورود به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی لازم است:

  1. وارد سامانه فیش حقوقی آموزش و پرورش به آدرس https://fish.medu.ir شوید.
  2. کد ملی و شماره پرسنلی خود را وارد نمایید.
  3. گذرواژه و کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد کنید.

نکته: اگر گذرواژه برای شما فعال نیست با مراجعه به سامانه  fish.medu.irیک گذرواژه برای خود تعریف نمایید. دقت داشته باشید گذرواژه سامانه فیش حقوقی فرهنگیان همان گذرواژه سامانه همگام است. در صورت فراموشی این گذرواژه با ورود به سامانه همگام یعنی hamgam.medu.ir و کلیک بر روی گزینه «اسم خود» به نمایه خود مراجعه و کلمه عبور جدید را انتخاب نمایید. حال گذرواژه همگام شما فعال شده و برای دفعات بعد هم می توانید از آن استفاده کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و دستیابی به پاسخ سوالات خود و یا کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص دريافت فيش حقوقي بازنشستگان با كد ملي، میتوانید با ما در پایگاه تحلیلی- خبری شجر نیوز همراه شوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. پرداخت دقیقه ۹۰ و تسویه مانده سال گذشته ۱۴۰۱ مرداد ماه پرداخت شده بود و بقیه مانده تا اردیبهشت ۱۴۰۲

  2. سلام ببخشید فقط ازار روحی است این چه سایتی است سال گذشته خیلی خوب بود با یک کلیک وارد می شدید لطفا درستش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.