اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

قطع گاز ۱۲۵ واحد پرمصرف در اسلامشهر

فرماندار شهرستان اسلامشهر،گفت: در راستای اجرای سیاست های کنترل گاز، گاز ۱۲۵ واحد صنعتی، مسکونی و تجاری پرمصرف در سطح شهرستان اسلامشهر قطع شد.

قطع گاز ۱۲۵ واحد پرمصرف در اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر، در حاشیه جلسه مدیریت بحران این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های کنترلی و محدودیت مصرف صنایع در استان تهران، گاز ۳۶ واحد مسکونی، ۶۷ واحد صنعتی، ۱۲ باغ ویلا و ۱۰ استخر  پرمصرف در سطح شهرستان اسلامشهر قطع شد.

فرماندار اسلامشهر افزود: با توجه به برودت هوا و کاهش دما و افزایش استفاده از سوخت در نقاط مختلف کشور، افت فشار گاز در مناطق مختلف بوجود آمده که خوشبختانه تاکنون شرایط اضطرار و بحرانی در شهرستان اسلامشهر ایجاد نشده و در تلاش هستیم تا محدودیتی در ارائه خدمات به واحدهای مسکونی ایجاد نشود.

وی با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی بویژه گاز، بیان کرد: طبق اعلام وزارت نفت تعطیلی ادارات، مدارس و اجرای سیاست های کنترلی و محدودیت مصرف در صنایع در استان تهران بخش قابل توجهی از کمبود گاز سایر استان های را جبران کرده، حفظ جریان پایدار گاز در روزهای اوج مصرف و یخبندان با همراهی اقشار مختلف مردم و مصرف بهینه گاز امکانپذیر است.

حبیبی بیان کرد: با توجه به کاهش محسوس دمای هوا و افزایش مصرف گاز، در ده روز اخیر شاهد رشد ۸ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان اسلامشهر هستیم، برای پیشگیری از قطع برق منازل مسکونی و تجاری و پایداری شبکه برق، روز یکشنبه و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب برق مجتمع های صنفی خدماتی برآوند و سهند قطع خواهد بود.

️رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به اهمیت کاهش روشنایی غیرضرور برخی معابر، اماکن و پارکها توسط دستگاههای ذیربط گفت: باید از تمام ظرفیت های تبلیغی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه گاز و برق در واحدهای مسکونی و تجاری استفاده شود.

️وی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی درخصوص احتمال بارش برف، ماندگاری هوای سرد و یخبندان در روزهای آتی در سطح استان تهران، تصریح کرد: با توجه به ضرورت آمادگی تمامی دستگاههای خدماتی و امدادی، بخشداری ها، شهرداری ها و اداره راهداری نیز باید با آمادگی کامل خودرویی، تجهیزاتی و نیروی انسانی در صورت لزوم به خدمات دهی به مردم بپردازند.

 فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از آمادگی دستگاههای خدمات رسان شهرستان، خاطر نشان کرد: دربازدیدهایی که از امکانات و تجهیزات عملیاتی و امدادی شهرداری اسلامشهر در حوزه های خدمات شهری، آتش نشانی ودیگر دستگاهها داشتیم، خوشبختانه با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات شهرستان از آمادگی خوبی برخوردار بود که ضرورت دارد نسبت به تکمیل و تجهیزات مورد نیاز دستگاهها اقدامات لازم بعمل آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.