اخبار شهرستان پردیساخباردر استان

جانشین پلیس راه راهور فراجا: جاده چالوس تا اطلاع ثانوی یکطرفه شد

جانشین پلیس راه راهور فراجا اعلام کرد: با توجه به حجم بالای بازگشت مسافران جاده چالوس از ساعت ۹ صبح امروز تا اطلاع ثانوی از شمال به جنوب یکطرفه شد.

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ سیاوش محبی جانشین پلیس راه راهور فراجا روز جمعه با اشاره به وضعیت ترافیک در سایر محورها گفت: ترافیک جاده هراز در مسیرهای رفت و برگشت پر حجم است و در محور فیروزکوه شاهد ترافیک روان هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزاد راه قزوین- رشت پرحجم و در محدوده های رودبار، منجیل و قبل از عوارضی امام زاده هاشم (ع) به صورت مقطعی سنگین و در طول محور پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه راهور فراجا خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که امروز حجم سنگینی از ترافیک در جاده ها به ویژه جاده های استان‌های سیاحتی و زیارتی را داشته باشیم.

محبی ادامه داد: در ورودی و خروجی استان تهران وبرخی از کلان شهرهای ترافیک سنگین است و به رانندگان توصیه می شود که سفر خود را به روزهای پایانی و تعطیلات موکول نکنند.

جانشین پلیس راه راهور فراجا با اشاره به وضعیت آب و هوایی محورها، توضیح داد: بر اساس پیش بینی هواشناسی، امروز در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، سمنان و گلستان شاهد بارش باران خواهیم بود.

محبی ادامه داد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در اکثر استان‌های کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف، کولاک، مه غلیظ که باعث کاهش دید افقی رانندگان وسایل نقلیه خواهد شد پیش بینی شده است.

وی گفت: به رانندگان توصیه می شود که زمان سفر خود را مدیریت کنند و زمان برگشت خود از سفر را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

جانشین پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: بر اساس سنت دیرینه مردم روز ۱۳ فروردین به دامن طبیعت می روند و توصیه می شود که به این نکته توجه داشته باشند که در زمان بازگشت مسافران ممکن است در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرها تداخل در تردد خودروها ایجاد که لازم است مسیر تردد توسط رانندگان مدیریت شود.

محبی با اشاره به وضعیت آمادگی پلیس راهور در جاده ها، توضیح داد: پلیس راهور در طرح نورزی خود از ابتدای تعطیلات و در زمان رفت مسافران تاکنون همچنان در آماده باش است و محورهای پرتردد به طور ویژه با بالگرد تحت پوشش پلیس قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: در استان‌های سمنان، فارس، کرمان برای نظارت از پهباد استفاده می شود و در سایر محورهای پرتردد ماموران پلیس راهور به صورت تیم های سواره، پیاده و موتوری حضور فعال دارند.

وی اضافه کرد:سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، توجه نداشتن به جلو، نبستن کمربند ایمنی از جمله تخلفاتی هستندکه پلیس این روزها باشدت با آنها برخورد می کند.

محبی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، اظهار داشت: تعداد کشته ها نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته رو به کاهش است که نشان از همکاری مردم با پلیس و رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع:ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.